چکیده :

مطالعه حاضر با هدف بررسي رابطه اهمال كاري تحصيلي اضطراب، كمال گرايي و شيوه هاي مقابله دربين دانشجويان انجام شده است روش تحقيق مطالعه حاضر از نوع همبستگي مي باشد نمونه شامل 310 نفر از دانشجويان دانشگاه اروميه مي باشد كه به صورت تصادفي خوشه اي چندمرحله اي و تصادفي طبقه اي انتخاب شدند و به مقياس اهمال كاري تحصيلي لي، مقياس كمال گرايي اهواز، پرسشنامه اضطراب و آزمون مقابله با استرس پاركر - اندلر به طور همزمان پاسخ دادند. تحليل داده هاي پژوهش از طريق ازمونهاي ضريب همبستگي پيرسون، رگرسيون چندمتغيري ، تحليل واريانس يك راهه، آزمون تعقيبي شفه و آزمون تي مستقل انجا م گرفت.

کلید واژگان :

اهمال كاري تحصيلي، كمال گرايي، اضطراب، شيوه هاي مقابله با استرس



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک