چکیده :

هدف اصلی این تحقیق بررسی سودآوری بانکداری شرکتی در سبد خدمات بانک‌ها می‌باشد. از آنجایی که بررسی موضوع به صورت تفسیری-تحلیلی است و بدون انجام آزمون‌های رایج آماری و صرفاً به‌ وسیله‌ی تحلیل موضوعی صورت گرفته است؛ فلذا جهت بررسی دقیق‌تر هدف تحقیق ابتدا به تعریف بانکداری شرکتی و سپس پارامترهایی که موجبات سودآوری در آن را به همراه می‌آورد را بیان می‌کنیم. مخاطب بانكداري شركتي، اشخاص حقوقي هستند. در اين مقاله پس از بررسي مفهوم بانكداري شركتي؛ پارامترهایی که باعث سودآوری این بخش و به کارگیری آن می‌شود را در صنعت بانکداری دنیا و ایران به صورت کیفی بررسی می‌کنیم. نتايج اين تحقيق نشان می‌دهد انعطاف پذيري در بهره گيري بانک‌ها از ابزارهاي در اختيار در تعامل با مشتريان حوزه بانكداري شركتي، طراحي خدمات متناسب با كسب و كار و با درك عميق از فعالیت‌های آنها، افزايش سرعت در ارائه خدمات مختلف بانكي، آشنا سازي مديران و كاركنان مرتبط سازمان‌ها با خدمات بانكي با يك رويكرد ترويجي (نه آموزشي) تبديل بانک‌ها به مشاوران امين مشتريان نه صرفاً در حوزه بانكي بلكه در ساير حوزه‌های مالي از جمله پيشنهادات جهت خلق ارزش براي مشتريان در حوزه بانكداري شركتي می‌باشد.

کلید واژگان :

بانكداري جامع، بانكداري شركتي، ارزش آفريني، سودآوری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک