چکیده :

استراتژی تولید را بعنوان اتخاذ الگوئی از تصمیمات تولیدی اعم از ساختاری و زیرساختاری که سازمان تولیدی را در رسیدن به اهداف تولیدی منطبق بر اهداف کسب و کار یاری می رساند تعریف می کنند. ادبیات استراتژی تولید مشتمل بر دو زمینه عمده طراحی محتوا و فرایند تدوین استراتژی تولید است. موفقیت یک سازمان در گرو توانایی آن در تعریف یک استراتژی اثربخش برای کسب مزیت پایدار رقابتی جهت خلق ارزش برای مشتری است. شرکت ها باید یاد بگیرند شرایطی را خلق کنند که کارایی و خلاقیت سازمان را برای بهره بردن از مزیتهای رقابتی موجود خود افزایش دهند و ضمنا به دنبال منابع جدیدی از مزیتهای رقابتی باشند. به عبارت دیگر شرکت ها باید بیاموزند که همزمان ارزش را خلق کنند پرورش دهند و استقرار بخشند.

کلید واژگان :

استراتژی تولید، استراتژی اثربخش، مزیت های رقابتی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک