چکیده :

با گسترش روزافزون اینترنت در امور مختلف زندگی، تحقیقات زیادی برای حمایت از ترغیبمصرف کنندگان به خرید در فضای دیجیتال صورت پذیرفته است. با توجه به ویژگی های فضای دیجیتالبه منظور تسهیل در فرآیند خرید مصرف کنندگان، می بایست دلایلی که موجب بی اعتمادی مصرف کنندگانو یا طراحی ضعیف سایت ها و درنتیجه عدم خرید مصرف کنندگان در فضای دیجیتال می شود بررسی شدهو جهت مرتفع نمودن آن اقدام کرد. ادبیات پژوهشی نشان می دهد که یک شکاف اصلی در اجرای فنونبازاریابی دیجیتال در سازمانها وجود دارد. به طوریکه این شکاف مهارتی به وضوح قابل شناسایی است.ازاین رو در این پژوهش به ارایه مدلی می پردازد که بر دو نیاز اساسی مدلسازی بازاریابی دیجیتال، یعنیوفاداری مشتریان و نحوه ارتباطات بین مشتری با سازمان تاکید می کند.

کلید واژگان :

بازاریابی دیجیتال، مصرف کنندگان وفادار، بازاریابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک