چکیده :

كنسرسيوم هاى محتوايى با همكارى اعضاى خود به اشتراك محتواى منابع مورد نياز كاربران مى پردازند. به فراخور هدف، نوع اعضا و استفاده كنندگان، منابع مورد نياز جمع آورى شده و با شرايط مشخصى به اشتراك گذاشته مى شوند. با استفاده از دنياى ديجيتال، كنسرسيوم هاى محتوايى نقش به سزايى در دسترسى كاربران به محتواى منابع، بدون مراجعه فيزيكى به موسسه مالك منبع دارند. فعاليت كنسرسيوم هاى محتوايى مى تواند باعث دسترسى كاربران به منابع مورد نياز آن ها، بدون محدوديت هاى زماني و مكاني شود. متن حاضر به معرفى يكى از اين كنسرسيوم هاى محتوايى خواهد پرداخت.

کلید واژگان :

کنسرسیوم محتوایی



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک