چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
چکیده مدلهای کسب و کار الکترونیکی مفاهیم یا چارچوبهایی هستند که بنگاهها میتوانند با استفاده از آنها از اینترنت برای اجرای استراتژیهای خود جهت دستیابی به موقعیت برتر در بازار، ایجاد بازارهای خاص، افزایش ارزش ارائه شده به ذینفعان و پایدار کردن کسب و کار در طی زمان بهره ببرند. امروزه مدلهای کسب و کار در تجارت الکترونیکی بهطور مداوم در حال ظهور هستند. در ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی ، اولین قدم، دست یافتن به درکی همهجانبه و مشترک از آن است. این پژوهش بر آن است تا از نظر خبرگان امکان تحقق یا پیاده سازی مدل های کسبوکار الکترونیکی مرتبط با هر کدام از اجزاء تعریف شده در ایران را بررسی نماید.
کلید واژگان :کلمات کلیدی:پیاده سازی، کسب و کار، الکترونیکی، ایران
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 4156045678787378
- سال انتشار : 1398
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : مجله مطالعات پژوهشی در مهندسی صنایع و مدیریت
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1398/03/24 00:43:07
- ثبت کننده : دکتر محمد تقی پور(تالش)
- تعداد بازدید : 174
- تعداد فروش : 0