چکیده :

یکی از مهمترین موارد مدیریتی برای هر فرآیندی از جمله مدیریت بیمه و دفاتر نمایندگی فروش، تعیین دقیق هدف و قابل اندازه گیری بودن آن است و بعد از آن، شکستن هدف اصلی به اهداف ریزتر! بنابراین با برنامه¬ریزی دقیق روی هر هدف، می¬توان بسیار موفق عمل نمود و مدیریت دفاتر بیمه را بسیار حساب شده به دست گرفت. رسیدن به اهداف بزرگ یک‌شبه حاصل نمی‌شود. هر شخصی برای رسیدن به رؤیای خود باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد و با تقسیم آن به کارهای روزانه، هر روز یک قدم به سمت موفقیت بردارد. ضرب‌المثل معروفی وجود دارد که می‌گوید: "رسیدن به اهداف بلندمدت مانند خوردن یک فیل است که باید هر بار قسمت کوچکی از آن خورده شود." اما اغلب ما نمی‌دانیم چگونه باید فیل را به قطعات قابل هضم تقسیم کنیم. همان‌طور که می‌دانید، حمله کردن به فیل و تلاش برای خوردن یک‌باره‌ی آن هیچ فایده‌ای ندارد. نکته‌ اصلی این است زمانیکه شخصی برای رسیدن به اهداف بلندمدت تلاش می‌کند، هرچقدر هم اعتماد به نفس داشته باشد، ممکن است در میانه‌ی مسیر ناامید شود. ازآنجایی‌که این موضوع در اکثر موارد صادق است، می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که رسیدن به اهداف بزرگ نیازمند تقسیم آن به کارها و وظایف روزانه، هفتگی و ماهانه است.

کلید واژگان :

بیمه، بازاریابی بیمه، برنامه بازاریابی بیمه



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک