چکیده :

امروزه سازمانها به خوبي دريافته‌اندكه نياز به زنجيره تامين كارا دارند تا بتوانند در بازار جهاني و اقتصاد شبكه‌اي و به هم پيوسته امروز توان رقابت داشته باشند. يكي از ابزارهاي توانمند ساز در زنجیره تامین شناسائي با امواج راديوئي يا RFID است. سازمان ها برای به کارگیری این فناوری در فرآیندهای خود نیازمند یک سری پیش زمینه هایی از جمله آمادگی های مدیریتی می باشند. در مقاله حاضر با بررسی مطالعات مختلف مدلی مفهومی و قابل پژوهش از عوامل مدیریتی موثر برمیزان آمادگی مدیریتی سازمان ها جهت بکارگیری فناوری RFID، شامل هفت متغیر ساختار مالی، استراتژی، سبک رهبری، کارکنان، ساختار سازمانی، عوامل سیاسی و قانونی و فرهنگ ارائه شده است.

کلید واژگان :

مدل مفهومی، عوامل مدیریتی، آمادگی سازمان ها، بکارگیری فناوری RFID



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک