لطفاً تحول سازمان بهعنوان فعالیتی برنامهریزيشده و پایدار با استفاده از روشهاي تحلیل و پژوهشی به کمک خود افراد سازمان براي بهکارگیري علوم رفتاري بهمنظور بهبود سیستمها و تغییر فرهنگ سازمانی بهسوي فرهنگی که در آن فرایندهاي گروهی و جمعی نهادینه شدهاند، تعریف میشود. افزایش سازگاري بین ساختار، فرایندها، استراتژي، افراد و ایجاد توسعه راهحلهاي نو و خلاقانه و توسعه توانایی نوسازي، از اهداف تحول سازمانی هستند. یادگیري سازمانی یک فرایند به مفهوم یادگیري افراد و گروههاي درون سازمان و سازمان یادگیرنده به معنی یادگیري سازمان بهعنوان سیستم کلی و محصول آن سازمان است . در این راستا، مقاله حاضر بر آن است که ضمن بیان اهمیت و ضرورت نظریههاي یادگیري اجتماعی در مدیریت و تحول سازمانهاي رسانهاي، به بیان مختصر نقش کاربردي این نظریهها در یک سازمان رسانهاي یادگیرنده قرن بیست و یکم پرداخته، سپس نظریه یادگیري اجتماعی را بهعنوان یک عامل حیاتی در موفقیت و بهسازي یک سازمان رسانهاي معرفی نموده، در پایان هم نیز راهکارهاي بهمنظور غلبه بر چالشهاي موجود بر سر راه ایجاد تحولات سازمانی ارائه نماید.
کلید واژگان :ظام آموزشی، نظریههاي اجتماعی، تحول، سازمانهاي رسانهاي
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145906360948442
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، 15خرداد 1394.
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار و مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش مرتضوی، موسسه آموزش عالی مهر اروند
- تاریخ ثبت : 1395/01/08 11:56:49
- ثبت کننده : مریم حق شناس
- تعداد بازدید : 221
- تعداد فروش : 0