چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر به بررسی آموزش با روش اکتشافی پرداخته بود. روش: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه این روش آموزشی به طور عمده بر فرضهای نظریه سازندگی یا ساختن گرایی یادگیری استوار است. در آموزش برای یادگیری اکتشافی لازم است معلم از پیش تعیین کند که می خواهد ضمن آموزش چه مهارتهای ذهنی و شناختی را در یادگیرنده خود مورد تاکید قرار دهد و به چه نتایجی برسد.
کلید واژگان :روش، آموزش، اکتشافی.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146633336442735
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزه مشاوره و خانواده، تعلیم و تربیت اسلامی
- برگزار کنندگان : مرکز توانمندسازی مهارتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه
- تاریخ ثبت : 1395/03/30 15:19:24
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 298
- تعداد فروش : 0