چکیده :

علری که ما در آن زندگی می کنیم به ک ی مدفاوت از زمان های گذشده استت پدیتده های جدید مدنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجدناب ناپذیر می کند زنگ تفریح و کلاس درس پرنشاط تربیت بدنی ،جتزی از زندگی و برنامه روزمره ی هر مدرسه وبراساس نظر اکثر دانش آمتوزان بهتدرین زمتان مدرسته است. در این فرصت پرشور و هیجان ، دانش آموزان از محیط جدی و ختشک کلاستها بتا ستر و صدای فراوان، داخل حیاط مدرسه وارد میشوند. برخی با توپ بازی ، کتشدی ، دویتدن یتا انجتام فعالیت های پرهیجان دیگر ، انرژی های جسمانی خود را تخ یه می کنند . برخی دیگر دستت در دست هم یا در کنار هم راه می روند تا داسدان های تمام نشدنی خود را برای یک دیگر نقل کنند. بعضی نظاره گر خاموش بازی های سایرین هسدند و گروهی دیگر خشم و عقده های درونی ختود را با درگیری جسمانی یا خشونت کلامی بر سر همسالان یا دانش آموزان ضتعی تتر ختالی متی کنند. زنگ تفریح ، هم فرصدی برای اسدراحت و رفع خسدگی کودکان و نوجوانان است و هم مهم ترین وسی ه ی اجدماعی شدن آنان به شمار می رود و تجربیاتی که دانش آموزان در زنگ تفریتح بدست می آورند ، می تواند در تگرش آنان نسبت به خود ، مدرسه و تحلیل اثر بگذارد

کلید واژگان :

حیاط پویا، زنگ تفریح ، کلاس تربیت بدنی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک