چکیده :

عملكرد یكي از مهم‌ترین سازه‌هاي مورد بحث در پژوهش‌هاي مدیریتي است. هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر ارتباطات بر قابلیت یادگیری بوده است. روش تحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع‌آوری اطلاعات توصیفی-پیمایشی بوده است. جامعه آماری تحقیق، مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط در شهرک‌های صنعتی تهران بوده است. پایایی پرسشنامه‌ها از طریق آلفای کرونباخ تایید شده است و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و فرضیات تحقیق از مدل‌سازی معادلات ساختاری با PLS استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داده که ارتباطات بر قابلیت یادگیری تاثیر دارد.

کلید واژگان :

عملکرد سازمانی، ارتباطات، قابلیت یادگیری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک