چکیده :

سیطره بی¬چون و چرای تبلیغات تجاری بر زندگی روزمره¬ی انسان¬ ها غیر قابل انکار است. لذا ما بر آن شدیم تا به بررسی عوامل تبلیغاتی در بازاریابی ورزشی بپردازیم. روش این تحقیق از نوع پیمایشی است که با استفاده از پرسشنامه¬ی محقق ساخته، مورد استفاده قرار¬گرفته است. جامعه¬ی آماری این پژوهش، دانشجویان ورزشکار شهر تبریز می¬باشند که تعداد 180 نفر از آنان با استفاده از فرمول مورگان به عنوان نمونه¬ی آماری در نظرگرفته شدند. برای تحلیل داده¬ها از آمار توصیفی و استنباطی (کولموگروف- اسمیرنوف، دوجمله¬ای و آزمونt ) استفاده شد. نتایج نشان داد، تبلیغاتی که با انیمیشن، عکس و موزیک همراه باشد و همچنین تبلیغاتی که از رادیو، مجله و سایر رسانه¬ ها اعلام می¬شود بر بازاریابی ورزشی تأثیر مستقیم و معنی داری دارند.

کلید واژگان :

تبلیغات، بازاریابی ورزشی،



ارزش ریالی : 100000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک