جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
نقش مددکاری بر سازگاری اجتماعی جوانان منحرف
1395/11/01 13:51:18
نویسندگان :
سمیرا قدرتی
ناصر مهران فرد
سید سعید موسوی
حسن قربانی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1393
محل پذیرش : محل انتشار: کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی کد COI مقاله: ICCRT01_0989
«
1
»
دسته بندی مقالات
9119
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3343
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4160
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5727
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1097
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13795
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1314
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1255
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
بررسي پيامدهاي مثبت تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مياندوآب بر امور فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و آموزشي زنان مياندوآب
1396/10/09 23:29:44
ارائه چارچوبي مبتني بر BSC براي ارزيابي تامين كنندگان زنجيره تامين با استفاده از فرايند تحليل سلسله مراتبي
1394/08/24 08:17:09
شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیره تامین بر عملکرد توسعه محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستم
1393/12/22 21:10:21
بررسی تطبیقی حقوق شهروندی و حقوق بشر با تاکید بر اندیشه امام خمینی (ره)
1397/05/05 10:01:59
ثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی در دانش آموزان
1396/07/08 16:10:17