بررسی وضعیت استاندارد های اخلاق حرفه ای اعضای هیات علمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری 1395/01/28 14:02:10
نویسندگان : وحید سلطانزاده اکبر امراهی غلام رضا اسم حسینیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
شکاف بین کیفیت خدمات آموزشی: فاصله وضع موجود و وضع مطلوب 1395/01/17 12:18:25
نویسندگان : رقیه بهشتی راد علیرضا قلعه ای حسن قلاوندیزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
ارزشیابی عملکرد اساتید توسط دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 1395/01/17 12:14:57
نویسندگان : رقیه بهشتی راد حسن قلاوندی علیرضا قلعه ایزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اعتباریابی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان درس پژوهش محور 1394/07/19 16:56:32
نویسندگان : ناصر شیربگی کیهان رضایی خلیل زندیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : دوماهنامه علمی پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
نقش کیفیت تدریس استاد در گرایش دانشجویان بهداشت به تفکر انتقادی 1394/05/14 10:19:26
نویسندگان : فرهاد تنهای رشوانلو مهدی تنهای رشوانلو الهه حجازی موغاریزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
تبیین ظرفیت و فرهنگ کارآفرینانه در دانشگاه علوم پزشكي بابل از طریق روش تحليل فازي 1394/05/12 00:20:28
نویسندگان : حسین صمدی میارکلائی حمزه صمدی میارکلائی حسنعلی آقاجانیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
ارتباط سبکهای يادگيری با آمادگی خود راهبر در يادگيری در دانشجويان پرستاری دانشکدۀ پرستاری و مامايی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال تحصيلي93- 13921392 1394/04/29 09:09:18
نویسندگان : زینب قهرمانی دکتر کوروش کمالی پروین باقریزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : فصلنامه توسعه آموزش در علوم پزشکی زنجان
ویژگیهای یک استاد توانمند از دیدگاه اساتید گروه رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور 1394/02/02 11:29:16
نویسندگان : لیلا والی مصطفی شکوهی امین بیگ زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
بررسی رابطه بین جهت گیری های هدف تحصیلی و نشخوار فکری تحصیلی در دانشجویان؛ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 1393/12/24 17:35:32
نویسندگان : امید سلیمانی فر فرزانه شعبانی زهرا رضایی آمنه شجاعیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
چالش های توسعه آموزش الکترونیکی در نظام آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز ) 1393/12/14 12:17:56
نویسندگان : روح اله باقری مجد سکینه شاهی یداله مهرعلیزادهزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : توسعه آموزش در علوم پزشکی
مقایسه پایبندی به فنون تعلیم و تربیت در آموزش مجازی و حضوری در نظام آموزش عالی ایران 1393/12/14 12:06:33
نویسندگان : روح اله باقری مجد علیرضا قلعه ای بهناز مهاجران ناصر صدقی بوکانی محمد اصلاحیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
حمایت سازمانی از ارزیابی عملکرد دانشجویان در نظام آموزش عالی 1393/12/12 23:22:18
نویسندگان : روح اله باقری مجد عبداله پارسا بهناز مهاجران علیرضا قلعه ای علیرضا حسین پورزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : توسعه آموزش در علوم پزشکی
رابطه بین هوش هیجانی و به کارگیری مولفه های تدریس اثربخش دانشگاه علوم پزشکی مازندران 1393/12/01 12:14:31
نویسندگان : حسن اسلامیان حسين جعفري ثاني زهره گودرزي زهرا اسلاميانزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
آمادگی برای پيادهسازی مديريت دانش در دانشگاه؛ ديدگاه اعضای هيات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد 1393/10/16 02:19:32
نویسندگان : اسماعیل خدایی متین محمد موسوی محمد رضا ذبیحیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
ويژگیهای سازمان يادگيرنده بر اساس مدل سنگه 1393/10/16 01:57:19
نویسندگان : اسماعیل خدایی متین کلنل کسراییزبان : فارسی سال انتشار : 1313 محل پذیرش : دوماهنامه علمی- پژوهشی راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
دسته بندی مقالات
- 9113 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4124 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5698 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1096 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13680 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1310 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1208 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 88 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4