چکیده :

پزوهش حاضر با هدف تعیین میزان رابطه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان - خلاقیت هیجانی - عملکرد تحصیلی با بهداشت روان در دانشجویان انجام شد به شیوه نمونه گیری تصادفی وبا پرسشنامه های راهبردهای تنظیم شناختی هیجان - سیاهه خلاقیت هیجانی و جک لیست بهداشت روانی ارزیابی شدند. نتایچ نشان دادکه بهداشت روانی با ابعاد راهبردهای ناکارامد تنظیم هیجانی سرزنش خود و فاجعه امیز پنداری و سرزنش دیگران رابطه منفی معنی داری دارد. بین خلاقیت و بهداشت روانی رابطه معناداری وجود نداشت.

کلید واژگان :

راهبردهای تنظیم شناختی هیجان - خلاقیت هیجانی - عملکرد تحصیلی با بهداشت روان



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک