چکیده :

هدف: هدف کلی این پژوهش بررسی تأثیر سبک‌ها یادگیری برعملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دبیرستان‌های شهر پاوه بود. روش تحقیق: روش تحقیق اعمال شده دراین پژوهش توصیفی – پیمایشی و جامعه آماری شامل دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر پاوه در سال تحصیلی 93-92 بود. یافته‌ها و نتایج: نتایج این تحقیق نشان داد که بین سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان تفاوت معناداری وجود ندارد و دانش‌آموزانی که از نظر وضعیت تحصیلی خیلی خوب، خوب و یا این که متوسط بوده‌اند، تقریباً به یک اندازه از سبک‌های یادگیری مورد مطالعه در این تحقیق بهره برده و استفاده نموده‌اند. بنابراین فرضیه‌های این تحقیق مورد تأیید قرار نگرفتند و همگی رد شدند.

کلید واژگان :

سبک‌های یادگیری، پیشرفت تحصیلی، دانش آموزان دختر، متوسطه دوم، پاوه



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک