چکیده :

در عصر حاضر - که ویژگی بارز آن تغییر و تحولات سریع در جهان است - وجه مشترک شرکتهای پیشتاز و موفق جهانی این است که مشتری مدار هستند و خود را نسبت به مشتریان متعهد می دانند. جامعه آماری تحقیق حاضر را مدیران ارشد و عملیاتی و کارشناسان واحدهای وظیفه ای شرکت تاژ تشکیل داده اند. برای جمع آوری داده از پرسشنامه استفاده شد. با توجه به نتایج، نمره توان توسعه محصولات جدید در شرکت تاژ برابر با 3.121 است. مدیریت عالی و بازاریابی و فروش اهمیت بیشتری نسبت با سایر حوزه ها داشته اند و واحد مالی کمترین اهمیت را داشته است.

کلید واژگان :

بازاریابی، محصول، توسعه محصولات جدید، نوآوری، واحدهای وظیفه ای، شرکت تاژ.



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک