چکیده :

تغییرات مداوم محیطی بقاء سازمان ها را به اشکال مختلف تهدید می کند. لذا بنگاه ها جهت ادامه حیات خود نیازمند اتخاذ رویکرد استراتژیک مناسب جهت بهره برداری از فرصت های محیطی با توجه به نقاط ضعف و قوت خود هستند.مقاله حاضر ترکیب مناسب دو رویکرد استراتژیک بازارمحوري و كارآفريني را جهت انطباق با محیط و مدیریت آن، پیشنهاد می کند.

کلید واژگان :

بازارمحوري، كارآفرين محوری، نوآوری محصول، رویکرد متعادل استراتژیک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک