هدف: هدف پژوهش مطالعه تأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران است. روش: پژوهش از نوع توصیفی و تحلیلی و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل تعداد کل اعضای فعال کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی میباشد. نمونهگیری به روش تصادفی خوشهای چندمرحلهای انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه میباشد که بین ۳۸۲ نفر از کاربران توزیع شد و دادهها با نرمافزار SPSS تجزیه و تحلیل گردید. یافتهها: رضایت کاربران از بخش اینترنت با میانگین ۹۸/۲ و خدمات تلفنی با میانگین ۵۸/۲ میباشد. میزان رضایت کاربران از نرمافزار کتابخانه، پایگاه ایران نمایه، خدمات منابع دیداری و شنیداری و وبلاگ کتابخانهها به ترتیب با میانگین ۳۶/۳، ۴۴/۳، ۲۴/۳، ۳۲/۳ بالاتر از متوسط است. بیشترین میزان رضایت از خدمات الکترونیکی متعلق به پایگاه ایران نمایه میباشد.
کلید واژگان :رضایت مندی; کاربران; خدمات کتابخانه; خدمات الکترونیکی; کتابخانههای عمومی و استان آذربایجان غربی
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک