چکیده :

در جامعه فراصنعتی امروز، دانش یک منبع کلیدی به شمار می رود. از آنجاکه قسمتی از دانش به وسیله سازمان و مابقی به وسیله افراد درونی می شود، نظارت و کنترل بر فعالیت های دانشی بر خلاف فعالیت های تولیدی دشوار است. در این مقاله با بررسی موانع دستیابی به دانش ضمنی، راهکارهای دستیابی به دانش دانشکاران ارزیابی شده است که تحصیلات آموزش عالی دارند تا با این شناخت بتوان به تبیین نقشه دستیابی به دانش ضمنی دانشکاران دست یاف. برای گردآوری داده ها از نقشه یادگیری تعمیق استفاده شده است.

کلید واژگان :

نقشه دانشی، دانش ضمنی، دانش سازمانی، مدل یادگیری-تعمیق، انواع هوش



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک