چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
نگاه دینی به پدیدههای مختلف از دغدغههای عمومی بشر بوده است. بویژه نسبت دین و فرهنگ دینی با فنّاوریهای جدید، امروزه به مهمترین مسأله جوامع بدل شده است. درحوزه رسانه نیز، سالهاست اندیشمندانِ مرتبط با رسانه، فرهنگ و دین، با علائق و انگیزههای متفاوت به مسائل مشترکی رو آورده و به تأمل در باب ماهیت رسانه، فرهنگ دینی و همنشینی و تضادهای احتمالی این دو پرداختهاند. بدین لحاظ مطالعه ابعاد مختلف رسانهها بویژه ارتباط آن با مطالعات جامعهشناختی و انسانشناختی در دوره کنونی ضرورت بیشتری پیدا کرده است، لذا این کتاب میتواند بخشی از کمبود مطالعات بین رشتهای در مباحث فوق را پر نموده و نیازهای اطلاعاتی پژوهشگران را تا اندازهای رفع نماید.
کلید واژگان :دين، رسانههای گروهی، فرهنگ
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک