چکیده :

چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ابعادبازاریابی رابطه-مندوارزش ویژهبرندباتوجه به نقش میانجی وفاداری مشتریان دربانک دی استان می¬باشد، تحقیق حاضر از نظر روش گردآوری داده¬ها توصیفی–پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است، جامعه آماری مورد نظر مشتریان بانک دی استان گلستان می¬باشند، روش نمونه¬گیری طبقه ای بر اساس جدول(کرچسی و مورگان) تعداد نمونه 384 نفر به¬عنوان نمونه انتخاب شد، روش گردآوری داده¬ها شامل: کتابخانه¬ایو میدانی بوده است. در روش کتابخانه¬ای، کتاب¬ها، مقالات و اسناد و مدارک مربوط به تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. جهت گردآوری داده¬ها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد. جهت تجزیه¬وتحلیل داده¬ها در بخش آمار توصیفی از جداول فراوانی، رسم نمودار، میانگین و انحراف استاندارد و در بخش استنباطی از آزمون¬های پارامتریک از معادلات ساختاری استفاده شده¬است. محقق داده¬های به دست آمده از پرسش¬نامه را پس از استخراج و طبقه¬بندی ازطریق نرم¬افزار Lisrelمورد تجزیه تحلیل قرار داده است. نتایج تحقیق حاکیاز آن است که بیناعتماد، همبستگی،ارتباطات،همدلی و تعامل باوفاداری مشتریان رابطه معناداری وجوددارد. همچنین بین وفاداری مشتریان وارزش ویژه برند نیز رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

کیفیت‌خدمات‌الکترونیکی، ارزش ویژه‌برند، اعتماد، رضایت، وفاداری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک