چکیده :

این تحقیق ، تلاش دارد تا برخي از عوامل موثر بر نو آوري سازمانها را از طريق نتايج به دست آمده ازتحقيقات مقاله هايي كه شاخصهايي نظير تبليغات و نامهاي تجاري ، محصول جديد ، بازاریابی اینترنتی ، كيفيت مديريت ، تحصیل کارافرینی و غيره ، مورد بررسي قرار داده و در قالب راهكار هاي مقايسه اي ارائه دهد لازم به ذكر است همه موارد فوق موجب ارتقاء و نوگرايي سازمانهاي مربوطه خويش شده اند .این تحقیق ، تلاش دارد تا برخی از تاثیرات بر بازاریابی اینترنتی و عملکرد شرکت ها که برگرفته از پذیرش و ادغام زیر سیستم های اطلاعات واحدهای کسب و کار است را آشکار سازد. برای رسیدن به این هدف ، یک چارچوب تنظیم شده و تعداد بسياري از شرکت های اروپایی که تخمین مدل برابری ساختاری را به کار می گیرند ، آزمون شده است. از طرف ديگر در پي آن است كه اثر تبليغ و رقابت در چارچوب كاري و اثر تبليغات بر افكار مصرف‌كننده و خريدار درتبليغات چندگانه و محيطهاي نام تجاري چندگانه را بررسي مي‌كند. همچنین نشان می دهد که بعضی از منابع شرکت، استاندارد سازی و فعالیت های کنترل کیفیت را تسهیل می کند. این یافته ها مفاهیم مدیریتی مهمی در بر دارند. از طرفی، توسعه قابلیت های نوآوری به شرکتها اجازه خواهد داد تا در پذیرش سیستم های استاندارد شده مدیریت پیش قدم باشند. از طرف دیگر، حوزه های کیفیت و نوآوری باید به خاطر تسهیل استانداردسازی محصولات و فرآیند های جدید با هم همکاری کنند.این مقاله تاثیر برنامه تحصیل کارافرینی را بر مهارتهای کارآفرینان و عملكرد آنها در سازمانها را نيز مورد بررسي قرار مي دهد.

کلید واژگان :

نوآوری، خلاقیت، سازمان، کارآفرینی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک