چکیده :

هدف این مقاله بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند رفتار خرید مشتریان در لوازم خانگی است. در تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی و کتابخانه ای استفاده شده است. تبلیغات اینترنتی عبارت از ارائه و ترفیع کالا و خدمات در ازای پول. در این مقاله یک مدل مفهومی برای تبلیغات اینترنتی لوازم خانگی بیان شده است. این مقاله از دوقسمت ادبیات نظری و تحقیقات داخلی و خارجی بیان شده است. در این مقاله هدف این است که فرایند خرید در تبلیغات اینترنتی لوازم خانگی بررسی شده است.

کلید واژگان :

اینترنت، تبلیغات اینترنتی لوازم خانگی، رفتار خرید



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک