چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در این مقاله ضمن مروری بر اعصار بازاریابی از دیدگاههای مختلف،شاخصههای ویژهی هر عصر از بازاریابی را معرفی خواهیم کرد.سپس نگاه خود را به حوزه نسبتا جدیدی از اخلاقیات بازاریابی که از ضرورتهای بازاریابی نوین یا بازاریابی قرن 21 است معطوف مینماییم و در همین راستا شمایی از طبقهبندی اخلاقیات بازاریابی ارائه خواهیم داد که در آن مبحث اخلاقیات بازاریابی را در دو مقوله خرد-کلان و نیز اثباتی- هنجاری مدنظر قرار میدهد و به بسط این دو مقوله میپردازیم
کلید واژگان :اخلاقیات بازاریابی ،اعصار بازاریابی ،بازاریابی کلان ،هنجاری ،سیستم بازاریابی ،بازاریابی خرد ،نوین ،طبقهبندی اخلاقیات بازاریابی ،ذینفعان ،مبحث اخلاقیات
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک