چکیده :

هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین شخصیت مشتری،ماهیت نشان تجاری و وفاداری نسبت به نشان تجاری خریداران گوشی در خرم اباد در سال1391 بوده است . روش پژوهش اط نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری خریداران گوشی تلفن همراه در سطح مراکز خرید گوشیب تلفن همراه که جامعه نامحدود بوده است که تعداد162نفر به عنوان آماری انتخاب گردید.در تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شد یافته های مهم پژوهش حاکی از آن بود که بین ویژگی های شخصیتی و شخصیت برند(نشان تجاری) رابطه معنادار وجود دارد،بین شخصیت برند و وفاداری نسبت به برند رابطه معناداری وجود دارد و بین ویژگی های شخصیتی و وفاداری به برند رابطه معنی داری وجود دارد.

کلید واژگان :

شخصیت برند، وفاداری برند، نشان تجاری، شخصیت مشتری، خریداران



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک