چکیده :

امروزه اهمیت برقراری ارتباط شرکت ها با مشتریان و تاثیر این روابط در امر فروش و کسب درآمد و سود برای شرکت ها را نمی توان نادیده گرفت. بر این اساس طی سالیان اخیر، ما شاهد ظهور سیستم عا و ابزارهای نوینی همچون مدیریت روابط الکترونیک با مشتریان هستیم. هدف از این مقاله نیز معرفی دقیق تر مفهوم نوین مدیریت ارتباط اللکترونیک با مشتریان و آثار حاصله از پیاده سازی صحیح این ابزار برای کسب وکارها است.

کلید واژگان :

مدیریت ارتباطات الکترونیک با مشتری (E-CRM)، ارتباطات، مشتری، کسب وکار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک