چکیده :

سازما ها هر هنیای پ یا و پرمخافر، امروزی برای اینکه بت انند بقای خ هشا را تحکیم بخشند، بایستی مدیرا و کارکنا خ هشا را ملزم به رعایت اص ل اخلاقی و فراگیری ه اخلاقی نمایند. شرا که رعایت آ ها باعث هلگرمی کارکنا و به تبع آ افزایش کیییوت محص لات و خدمات و هر نهایت جلب رضایت مشتریا و تنبیت بقای سازما ها خ اهد شد. هر شنین شرایری سازما ها مدیرا را ف ری ت جیه کنند که از نظر فضایل اخلاقی، ج ی سالم و اخلاقی را برای کارکنا به وج ه آورند تا آنا با رعایت اص ل اخلاقی و با تمام ق ا و کارآیی هر شه بیشتر کار کنندکه این امر هر سایهی هاشتن مدیرا با ه اخلاقی بالا تحقق پیدا میکند هر ص رتیکه مدیرا ت انایی هرک هرست از ناهرست، هماهنگی بین عمل و باور، انجام کارها به هرستی، ت جه و هلس زی به هیگرا ، آگاهی از عی ، خ ه و اشتباهات هیگرا را تحمل کنند م جب بالارفتن عزت نیس آ ها شد، و هر نهایت منجر به م فقیت سازما ها خ اهد شد. هر این مقاله ابتدا سعی شد، ه اخلاقی و ابعاه و را،های افزایش آ تشری ش ه و سپس عزتنیس و منابع و ارکا م ره نیاز آ و هر نهایوت نقوش هو اخلاقی هر تجلی شد عزتنیس م زه بررسی و مداقه بیشتر قرار گرفته است

کلید واژگان :

هوش اخلاقی، ابعاد هوش اخلاقی، عزت نفس



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک