چکیده :

رقابت در دنیایی که کیفیت محصولات هر روز به هم نزدیک تر می شود برپایه کیفیت خدمات است. امروزه خدمات پس از فروش را می توان جزو لاینفک محصولات صنعتی قلمداد کرد. چنانچه بسیاري از شرکت هاي بزرگ از جمله شرکت هاي خودروسازي از آن به عنوان فرصتی کارآفرینانه به منظور سودآوري بیشتر بهره گرفته اند. گسترش زیرساخت هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در کشور زمینه را براي خدمت رسانی بهتر و در زمانی کمتر به مشتریان فراهم کرده است، ب هگونه اي که امروزه از آن با عنوان خدمات پس از فروش الکترونیکی نام برده می شود. بر همین اساس در این مقاله سعی شده است تا نقش خدمات پس از فروش الکترونیکی بر ایجاد فرصت هاي کارآفرینانه مورد بررسی قرار گیرد. تحقیق حاضر کاربردي و توصیفی است. جامعه آماري تحقیق را کلیه صاحبان خودروي سمند در تهران که در سال 1388 مبادرت به استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد SPSS خرید خودرو نموده اند، تشکیل می دهد. براي تحلیل داده ها از نرم افزار که خدمات پس از فروش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو رضایت بیشتري را براي مشتریان و فرصت هاي جدیدي را براي ایران خودرو فراهم کرده است.

کلید واژگان :

فرصت هاي کارآفرینانه، خدمات پس از فروش الکترونیکی، ایران خودرو



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک