چکیده :

در عصر حاضر که عصر نوآوری است نوع جدیدی از سازمانها در حال ظهور است که نیاز به حضور فیزیکی و یک مکان مشخص ندارند و توسعه این سازمانها به منظور استفاده بهینه از فناوری اطلاعات در خلق مزیت رقابتی و بهره مندی از ارگانهای دانش محور در فعالیتهای گروهی به عنوان یک راهبرد ، محسوب می شود که به آنها سازمانهای مجازی می گویند. نتایج تحقیق نشان می دهد که : این سازمانها قابل مشاهده نیستند و نیاز به حضور فیزیکی و یک مکان مشخص ندارند و باعث افزایش رقابت و کاهش هزینه ها می شود که در ادامه به تشریح این سازمانها پرداخته شده است.

کلید واژگان :

سازمانهای مجازی، ویژگی ها، چالش ها، فرصت ها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک