هدف: پژوهش حاضر بررسی مدیریت مطلوب کلاس درس و دانشآموزان بود. روش: در این پژوهش از روش توصیفی(مروری- کتابخانهای) استفاده شده است. یافته ها و نتیجهگیری: مهمترین نتیجه حاصل از یافتهها نشان میدهد که مدیران مدارس و آموزشی نباید خود را مقید به یک قانون غیر منعطف قرار داده و بدون هیچگونه خلاقیتی به برنامه های از پیش تعیین شده بپردازند بلکه باید در چارچوب وظایف خود تفکرات و نظرات خود و دیگران را در راستای تحقق هدف مورد نظر پیاده کنند و بهتر از همه از خلاقیت و شم مدیریتی خود به نحو احسن استفاده نمایند و البته از افراد مجرب مدیر و مشاورین هم به نحو مطلوب و به موقع استفاده نمایند. معلمین و مربیان مدارس و کلاس درس بايد متناسب با فضا و جو كلاس و محتوايآموزشي و منابع و وسايل آموزشي و شرايط اجتماعي، اقتصادي، جغرافيايي و... دانشآموزان كلاس از راهكارهاي مختلفي جهت مديريت كلاس استفاده كرد.
کلید واژگان :مدیریت، کلاس، درس، دانشآموزان.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146661736412118
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1395/04/02 22:12:44
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 198
- تعداد فروش : 0