چکیده :

خدمات الکترونیکی هم در حوزه تئوریک و هم در زمینه کاربرد، در دوره‏ی طفولیت خود به سر می‏برد. مفهوم "خدمات الکتریکی" شامل تعامل بین ارائه دهنده خدمات و مشتری بوده به طوری که این خدمات از طریق اینترنت عرضه می‏گردد. به عبارت دیگر خدمات الکترونیک، خدمات دوطرفه است که از طریق اینترنت به کاربران خدمت رسانی می¬کند. از سوی دیگر انتظارات افراد در مورد خدمات و محصولات و نیز نحوه و کیفیت ارائه آن به¬طور روزافزون در حال تغییر است و دولت نیز باید پاسخگوی این نیازها و انتظارات باشد. آنان خواهان این هستند که ساعات کار مؤسسات دولتی افزایش یابد و هر زمان که خواستند کارهای خود را انجام دهند، در صف¬ها معطل نشوند، خدمات با کیفیت¬تری دریافت کنند، خدمات و محصولات ارزان¬تری به دست¬شان برسد و مواردی از این دست که پاسخگوترین شکل دولت برای این انتظارات، در حال حاضر دولت الکترونیک است. در این تحقیق به مرور بستر قانونی و فنی مورد نیاز جهت ارائه خدمات الکترونیکی به ذی¬نفعان سازمانی پرداخته شده است.

کلید واژگان :

دولت الکترونیک، خدمات الکترونیکی، اینترنت، ذی¬نفعان، قانونی، فنی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک