چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف مقاله حاضر بررسی مدیریت کیفیت جامع و کاربردهای آن در شرکتهای خدماتی و تولیدی است. از آنجائیکه، بیشتر پژوهش گذشته مدیریت کیفیت جامع را در شرکتهای تولیدی مورد بررسی قرار دادهاند، در مطالعه حاضر بخشی از کاربردهای مدیریت کیفیت جامع در شرکتهای خدماتی بیان گردید. از این رو، بعد از بررسی تاریخچهای از مدیریت کیفیت جامع، کیفیت را به عنوان یک ابزار رقابتی تشریح اهداف آن و 6c مدیریت کیفیت جامع مطرح شد. سپس با مطالعه مقالات متعددی که در سایر کشورها به نگارش درآمده است، مدیریت کیفیت جامع را در شرکتهای خدماتی و تولیدی مقایسه کرده و در نهایت مراحل اجرای مدیریت کیفیت جامع در ایران شرح داده شد.
کلید واژگان :کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، شرکتهای تولیدی، شرکتهای خدماتی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148305205727868
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حابداری و علوم اجتماعی
- برگزار کنندگان : دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
- تاریخ ثبت : 1395/10/10 02:24:17
- ثبت کننده : مرتضی کاظم پور
- تعداد بازدید : 197
- تعداد فروش : 0