چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این پژوهش با هدف تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم دوره ابتدایی بر اساس هوش های چجندگانه تدوین شده است . یافته های تحقیق نشان داده بین میزان توجه به هوش های چندگانه با وضعیت درس ها تفاوت معنی داری وجود دارد و...
کلید واژگان :هوش . هوش چندگانه . محتوای علوم تجربی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148327910937424
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دست رسی به توسعه پایدار تهران
- تاریخ ثبت : 1395/10/12 17:28:29
- ثبت کننده : روح اله کشاورز
- تعداد بازدید : 180
- تعداد فروش : 0