چکیده :

خودروهای برقی به دلیل الزامات محیط زیست و مسایل مربوط به بالابودن قیمت سوخت به طور تدریجی وارد زندگی مردم می شوند. این خودروها در خانه و یا در ایستگاه های شارژ مخصوص شارژ می شوند. به دلیل بالا بودن توان مصرفی بالای ایستگاه های شارژ و یا شارژرهای خانگی تقاضای سیستم توزیع به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد و در نتیجه سبب بالا رفتن میزان تلفات سیستم توزیع می گردند. برای حل این مشکل راه حل هایی مانند استفاده از ESS )سیستم ذخیره سازی انرزی( با الگوی ژنتیک جهت بهینه سازی پیشنهاد شده است. در این مقاله راه حلی برای توزیع بهینه توان اکتیو و راکتیو ESS با تمرکز به زمان های کم باری و پر باری پیشنهاد شده است. در نهایت نتایج شبیه سازی در روی سیستم استاندارد 33 باسه IEEE نشان می دهد در این روش ها تلفات شبکه های توزیع در هنگام تغذیه خودروهای برقی، کاهش می یابد.

کلید واژگان :

کاهش تلفات شبکه های توزیع برق خودروهای برقی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک