چکیده :

پژوهش حاضر به بررسی رابطه عوامل بازاریابی کارآفرینانه و عوامل مشتری مداری در بانک شهر شعبه می پردازد. تحقیقی کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کارکنان بانک شهر به تعداد 230 نفرمی باشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد اعضای نمونه 144نفر به دست آمدند. از ابزار پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. پرسشنامه محقق ساخته ابزار این پژوهش می باشد. روایی و پایایی پرسشنامه با نظر خبرگان و ضریب آلفای کرانباخ مورد تایید قرار گرفت. داده ها با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد بین مولفه های بازاریابی کارآفرینانه و مشتری مداری ارتباط دو سویه وجود دارد

کلید واژگان :

بازاریابی کارآفرینانه ، مشتری مداری ، بانک شهر



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک