چکیده :

در واقع کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکتهای کوچک و بزرگ در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد. تمرکز مقاله معرفی شده بر ارتباط مغازه های فروشنده لباس بیرونی )بیرون از خانه( در قلمرو م یباش د. تولید کنندگان و خرده فروشهای کوچک و بزرگ در بررسی محبوبیت پوشاک بیرونی در میان مشتریان بایستی از دانش شان استفاده کنن د، بایستی این چنین دانشی را بطور هدفمند هماهنگ نمایند. از اینرو مشتریانشان بطور دقی قتری مورد رسیدگی قرار میدهند. دلیل تمرکز ما بر شرکتهای کوچک و بزرگ در واقع این واقعیت است که زنجیر ه های فروشگاه بزرگ فروشنده پوشاک ورزشی یک نوع رقابت قو ی، نقدینگی تولیدکنندگان محلی و خرده فروشها را نشان میدهند. تولید و توزیع پوشاک بیرونی بر بازار مصرف کننده متمرکز نمیشود؛ همچنین بازار صنعتی یک سهم قوی را نشان میدهد. بنابراین، پایش بازار های فعلی و همچنین اجرای رویکرد های کاملا جدید درون فرآیند ها ی شرکت نسبتا مهم م یباشد. محققان بر اساس این واقعیت بر رقابت پذیری شرکتهای کوچک و بزرگ تمرکز میکند که برای برقراری ارتباط با حداکثر استفاده مدیریت دانش پیشنهاد م یگردند. نتایج تحقیق ارتباط بازاریابی با ارتباط بعدی استفاده از اصول مدیریت دانش به بُعد جدید منطقه این تمرکز ارزش افزوده میده د. تحقیق انجام گرفته در حوزه مشتریان در بخش پوشاک بیرونی و مدیریت دانش یک پایگاهی را برای تشریح این مقاله شکل میدهد. خروجی های مقاله مذکور بر اساس تحقیق داخلی ارتباط بازاریابی ارتباط تامین کنندگان پوشاک و خرده فروشان فعال در بخش پوشاک بیرون ی م یباشن د.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، ارتباطات بازاریابی، شرکت های خلق ارزش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک