چکیده :

انتخاب شعار و عنوان برای شهر از جمله فرایندهای برندسازی محسوب میشود که تصویر ذهنی را برای گردشگر و مردم ایجاد میکند و میتواند توسعه شهر را انسجام بخشد. هدف از این پژوهش ارائه چند عنوان جهت نصب در تابلوی ورودی شهر رضی برای معرفی هویت شهر میباشد.روش پژوهش از نوع توصیفی - تحلیلی و دادهها نیز توسط اسناد کتابخانهای و پژوهشهای انجام شده جمعآوری گردیده است. معیارها و ویژگیهای انتخاب عنوان با توجه به فرایند برندسازی مشخص گردید و با توجه به آن معیارها عنوانها و شعارهای زیر برای شهر رضی انتخاب شدند. ١. دیار کهن 2. ارگانیک شهر 3. شهر خوشه های عدس 4. شهر دنبلان، باارزشترین ماده غذایی جهان. مسئولان مربوطه باید توجه داشته باشند ضامن موفقیت هر برندی، انتخاب آن بر اساس برنامهها و چشماندازهای توسعه شهر میباشد بنابراین بایستی تمامی اقدامات مقتضی در این بخش متمرکز گردد تا بتوانیم شاهد شهری پویا و فعال در این زمینه باشیم.

کلید واژگان :

برند، فرایند، استراتژی، برندسازی، رضی،عنوان،شعار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک