چکیده :

در سال های اخیر به مدد استاراپ ها و پیچیدگی جوامع انسانی علاقه مردم به کار آفرینی بسیار زیاد شده است اما بیشتر طرح های کار افرینی با شکست مواجه می شود .خیلی از افراد با اولین شکست تلاش خود برای راه اندازی مجدد کنار گذاشته و پرونده کسب و کار را برای همیشه مختومه می نمایند . این مقاله به تاثیر و ارزش شکست برای کار افرینان می پردازد .کارآفرینان چگونه می توانند از شکست سود ببرند ؟ و چگونه می توانند به صورت سیستماتیک از شکست استفاده کنند؟ این مقاله این سوالات ساده را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. به منظور جواب دادن به این سوالات ؛ ما باید ایده های ) موجود در زمینه شکست ها را در حداقل چهاردسته طبقه بندی معرفی کنیم: 1( چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم ؟ 2 چگونه ما باید از شکست چیزی بیاموزیم 3( چه چیزی را باید از شکست آینده نگر بیاموزیم و 4 ( چگونه ما باید از شکست های آینده نگر استفاده کنیم؟ اینها همگی سوالات اساسی است که پاسخ درست به آنها میتواند در بینش و بصیرت کار آفرینان اثر گذار بوده و نتیجه نهایی آن توسعه کسب وکار در کشور می باشد . قسمت اعظم مقاله حاضر از پژوهش پایول میسنگ جهت استفاده کار آفرین ایرانی اقتباس شده است

کلید واژگان :

کار آفرینی ، شکست کار آفرین ؛ سود از شکست ، بنگاه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک