چکیده :

پژوهش حاضر به بررسی تاثیر عوامل عملکردی و روانی براستفاده از شبکههای اجتماعی واتس اپ دانشجویان علوم تحقیقات تهران در بازه زمانی زمستان 1331 پرداخته جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانشگاه علوم تحقیقات تهران می- باشد برای نمونه آماری پژوهش حاضر از روش تصادفی در دسترس بهره گرفته شده است و با توجه به جدول کرجسی- مورگان تعداد نمونه برابر 162 نفر است استفاده شده است. ابزار گردآوری در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد میباشد؛ که 0 تایید شد. این پرسشنامه که شامل هشت متغیر و بیست و / پایایی این پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 131 هشت سوال بود را بین دانشجویان پخش کرده دادهها را جمعآوری کرده مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، برای انجام تحلیل استنباطی از نرمافزار اسمارت پی ال اس 3 استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که موانع ارزش، اعتماد و منافع و باورهای مشترک در بین دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات تهران تاثیر معنی داری دارد.

کلید واژگان :

عوامل عملکردی، عوامل روانی، حمایت مشتری، شبکه اجتماعی واتس اپ



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک