چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
The purpose of this paper is to propose and test a model to better understand brand equity. It seeks to investigate the effects of this construct on consumers ' responses using data from two European countries.
کلید واژگان :iraqi consumersmers Brand Value consumers response
ارزش ریالی : 100000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 7151403787563915
- سال انتشار : 2016
- نوع مقاله : چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- زبان : انگلیسی
- محل پذیرش : international conference on managment and social science
- برگزار کنندگان : international conference on managment and social science
- تاریخ ثبت : 1396/10/02 17:34:35
- ثبت کننده : فرانک موسوی
- تعداد بازدید : 182
- تعداد فروش : 0