چکیده :

امروزه از بازارگرايي برای اجراي مفهوم بازاريابي و عملياتي ساختن آن استفاده مي¬شود اخيراً مواجهه خدمت در حوزه بازاريابي خدمات و کیفیت خدمت، توجه ويژه¬اي به دلیل اهميت ادراكات مشتري به خود جلب کرده است؛ بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بازارگرایی باکیفیت مواجهه خدمت در صداوسیمای مرکز اردبیل است. در این پژوهش جامعه آماري شامل کلیه مشتریان مراجعه‌کننده به صداوسیما در استان اردبیل که تعداد آن‌ها بر اساس فرمول جامعه نامحدود کوکران 384 نفر محاسبه و پرسشنامه به‌صورت نمونه‌گیری در دسترس در بین مشتریان توزیع گردید ؛ و روايي آن بر اساس روايي صوری و پايايي آن با ضريب آلفاي کرونباخ بررسي گرديد. جهت یافته‌های پژوهش از نرم‌افزار معادلات ساختاری PLS 4.9 استفاده گردید. نتايج نشان داد که بازارگرایی و کیفیت مواجهه خدمت در مرکز صداوسیمای اردبیل رابطه معنی¬داری وجود دارد و همچنین نقش تعدیل گر کیفیت خدمات در رابطه با بازارگرایی و کیفیت مواجهه خدمت تائید شد.

کلید واژگان :

بازارگرایی، کیفیت مواجهه خدمت، صداوسیمای مرکز اردبیل.



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک