نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی 1400/10/08 19:53:34

نویسندگان : کریم اسگندری لیلا بیگلو
زبان : فارسی سال انتشار : 1401 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی) 1399/07/16 15:08:19

نویسندگان : کریم اسگندری مجتبی رمضانی سمانه گلی
زبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی 1399/07/16 14:56:00

نویسندگان : لیلا بیگلو کریم اسگندری
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی 1398/01/03 21:11:06

نویسندگان : مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی شماره 32 – پاییز 1395

جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی در بازار جوانان - مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین 1395/11/30 19:45:16

نویسندگان : ابوالفضل تاج زاده سپیده نیساری تبریزی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی نقش بازاریابی رابطه مند،بازاریابی حسی و حمایتی در وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن 1394/08/03 22:32:39

نویسندگان : اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی