لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 ارزیابی رابطه بازارگرايي با عملكرد : نقش رضايت كارمندان و مشتريان (مورد مطالعه: شعب یک بانک) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1393 تائید شده
2 تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات(8ps)،بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر وپس انداز(موردکاوی:شرکت بیمه ایران، شهر رشت) پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1389 تائید شده
3 The Investigation of relationship between knowledge management processes and strategic thinking Factors in Organization level (Case study: Governor of Guilan) پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
4 Factors Affecting Farmers' Satisfaction: Case of Agricultural Production Cooperatives in Guilan Province, Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
5 Presenting a Model for Accepting Online Brands: The Search Engines پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2016 تائید شده
6 تاثیر یادگیری سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع با هدف بهبود عملکرد در شرکت های تولیدی بزرگ استان گیلان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 2016 تائید شده
7 Evaluate the effects of market orientation on market performance in insurance companies (Case Study: Asia Insurance Company, Guilan Province) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2015 تائید شده
8 Assessment of Gender Differences in Brand Loyalty of Sportswear Consumers Case Study: A Sport Shops in the City of Rasht پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
9 Assessment of the Impact of Relationship Marketing on Customer’s Loyalty Level Case Study; Mellat Bank in Rasht City-Northern of Iran پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2012 تائید شده
10 Evaluation of Effective Factors on Customers‟ Intention in Using Electronic Bank Services through Integration of TAM and TRA Models and Introducing a Hybrid Model (Case Study: Private and Public Banks in Rasht City) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2012 تائید شده