هدف از پژوهش حاضر، تبیین رابطه کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتماد به برند بر وفاداری به برند مشتریان با تاکید بر ارزش های جمعگرایانه شرکت های بیمه شهرستان تالش می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش مورداستفاده در پژوهش، پیمایشی است. جامعه آماری کلیه مشتریان شرکت های بیمه شهرستان تالش می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 300 نفر از مشتریان را دربرمیگرفت. از روش معادلات ساختاری برای تحلیل دادهها استفاده شد. یافته های این پژوهش نشان می دهد که بین متغیرهای کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده و اعتماد بر برند با وفاداری به برند مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین رابطه ارزش ادراک شده با وفاداری به برند مشتریان بوسیله ارزش های جمع گرایانه مشتريان مثبت و معنادار می باشد.
کلید واژگان :کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده، اعتماد به برند، وفاداری مشتریان، ارزش های جمع گرایانه
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6167786190860344
- سال انتشار : 1402
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : نخستین کنفرانس ملی کنکاش های علوم انسانی در مدیریت، کارآفرینی، اقتصاد و حسابداری
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور مرکز تالش
- تاریخ ثبت : 1401/12/12 20:15:08
- ثبت کننده : علیرضا داداشی جوکندان
- تعداد بازدید : 65
- تعداد فروش : 0