چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
با شروع آموزش رسمي در كشورهاي جهان، مدرسه مسئوليت مهم انتقال دانش و حقايق علمي را در كنار جامعه پذير كردن دانش آموزان به عهده گرفت تا بتواند طبقه تحصيل كرده اي تربيت كند كه قادر به تأمين نيازهاي گوناگون جامعه باشد و اداره امور جامعه جديد صنعتي شروع قرن بيستم و در حال گذار را در دست گيرد. اين رسميت برنامه، تعهداتي را از جانب دولت بر مردم ايجاد كرد كه با وجود تنوع آن در نظام هاي آموزشي گوناگون، در يك ويژگي مشترك بودند و آن، ضرورت پاسخگو شدن برنامه هاي اعلام شده رسمي در برابر خواسته هاي جوامع جديد براي تمام دانش آموزان بود. در تلاش براي پاسخگو شدن، نظام هاي آموزشي سعي كردند تا نقشه راهي در اختيار برنامه ريزان قرار دهند كه با داشتن آن، اقدام به تهيه و توليد برنامه درسي كنند.
کلید واژگان :برنامه درسی ملی ایران، فاصله بین نظر و عمل، دیدگاه متخصصان
ارزش ریالی : 100000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 7150875595189320
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سیزدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران
- برگزار کنندگان : دانشگاه تربیت مدرس
- تاریخ ثبت : 1396/08/01 14:22:31
- ثبت کننده : حسن نجفی
- تعداد بازدید : 192
- تعداد فروش : 0