چکیده :

نوشته حاضر سعی دارد تا عواملی را که بر رضایت کاربران از خدمات کتابخانه های عمومی تأثیر دارد، را بیان نماید و به این منظورکه تأثیرخدمات مختلف کتابخانه های عمومی بر روی رضایتمندی کاربران تبیین گردد. در تدوین این مقاله از منابع موجود در این زمینه بهره گرفته شده است و با استفاده از روش کتابخانه ای منابع مرتبط با مقاله حاضر بررسی و ضمن استفاده از یافته های آنها به عنوان شاهد مورد استناد قرار گرفته اند. مطالعه حاضر نشان داد که رضایتمندی کاربران و استفاده از خدمات کتابخانه دو عنصر وابسته به هم و ناگسستنی هستند، لذا رضایتمندی بیشتر عاملی در جهت استفاده بیشتر از خدمات کتابخانه می باشد. خدمات بیشتر و باکیفیت نه تنها باعث افزایش کاربران کتابخانه می شود بلکه باعث رضایتمندی آنها نیز می گردد. بداعت نوشته حاضر در توجه به کاربران کتابخانه های عمومی می باشد. امروزه با توجه به ظهور فناوریهای های جدید هنوز کتابخانه های عمومی یک سازمان مهم و فعال هستند که در پیشرفت کشور سهم عمده ای از طریق ارائه خدمات مختلف به مردم دارند. با توجه به اینکه کتابخانه های عمومی برای ارائه خدمات به تمامی اعضای جامعه به وجود آمده است در عصر کنونی دانستن نحوه راضی نگه داشتن مردم و توجه به نیازهای کاربران خیلی مهم می باشد.

کلید واژگان :

رضایتمندی، خدمات، کاربران، کتابخانه های عمومي



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک