امروزه  نگرش درست نسبت به اهمیت بازاریابی و فروش اصولی، کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای تجارت و رقابت است.

رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان شود.
هر چند در حال حاضر بسیاری از بنگاه های اقتصادی در ایران فاقد یک برنامه اصولی بازاریابی و فروش هستند، امّا ایجاد واحد بازاریابی و فروش از دغدغه‌های بسیاری از این بنگاه ها و کسب و کارها بوده، و همچنین حفظ بقاء و سودآوری سازمان ها در دنیای کسب و کار امروزی در گرو عملکرد حساب شده واحد بازاریابی و فروش است، البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت سایر واحدها نخواهد بود.

ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی ترین رکن هر کسب و کار ، یعنی مشتری، باعث افزایش اهمیت و جایگاه این واحد گردیده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تأثیر گذار در اهمیت این واحد است، و فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسب‌و‌کارهاست. حال این پرسش مطرح میشود که چگونه می‌توان به حداکثر میزان فروش رسید. در واقع برای موفقیت هر کسب‌و‌کار، عرضه‌ی محصولات و خدمات خوب و با کیفیت و افزایش حجم فروش، به تنهایی کافی نخواهد بود و شما باید بتوانید سود خود را نیز افزایش دهید.

برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیک‌هایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیک‌هایی که حاصل تجربه‌ی افراد موفق در حوزه‌ی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است.
 همایش استراتژی های نوین فروش و فروشندگی حرفه ای  با سخنرانی دکتر فرخ دیبا پنجشنبه مورخ 98/05/31،در اهواز از ساعت 14 الی 19 با همت مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد برگزار می گردد .مهندس سید فخرالدین طاهرزاده موسویان مدیر مرکز پژوهش های صنعتی و معدنی تجهیز صنعت نگین پاسارگاد و دبیر اجرایی این همایش گفت :در این همایش بعضی از تکنیک‌های فروش موفق  معرفی می‌شود، تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب‌ و‌کار شما به ارمغان می‌آورند. 

آخرین پسندیدگان : سمن دربانی