چکیده :

بانکداري الکترونیک یکی از ابزارهایی است که با بکارگیري صحیح، دقیق و سریع آن میتوان در عرصه پررقابت آن پیروز شد، یعنی توسعه بانکداري الکترونیک باید با هدف مشتري محوري و توجه به رضایت آنان در نظر گرفته شود. حال زمانی که انواع مختلف از خدمات بانکداري الکترونیک ارائه شود اما ازکیفیت مناسبی برخوردار نباشد نه تنها رضایت مشتریان تامین نمی شود بلکه موجب نارضایتی آنها می شود و با توجه به اینکه تمام سازمان ها به دنبال جذب مشتري وافزايش رضايت مندي او هستند، اين مساله به خصوص در بانك ها كه در ارتباط دائم با مشتريان هستند اهميت ویژه ای دارد و از طرفي رقابت در بين بانك ها و مؤسسات قرض الحسنه و سایراشکال جذب منابع پولی رو به افزايش است، لذا ايجاد مزيت رقابتي براي بقاي بانك ها لازم وضروري به نظر می رسد خدمات نوين بانكي كه ارتباط بسيار نزديكي با تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات دارد از جمله عوامل بسيار مهم در ايجاد مزيت رقابتي براي بانك ها و جذب مشتریان و رضایتمندی آنها است . در این مقاله با روش میدانی به بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات الکترونیکی و رضایت و جذب مشتریان در شعب بانک اقتصاد نوین ارومیه پرداخته شده است.

کلید واژگان :

بانکداری الکترونیک،رضایت مشتری،جذب مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک